Masa si dansul pe Netlog

Pagini

vineri, 12 martie 2010

Violenta si CNA-ul

Am auzit, nu stiu pe ce post, ca cei de la CNA vor sa interzica violenta excesiva exprimata destul de des si explicit in desenele noastre animate.
Ca e prea nociv sa-l vezi pe Tom umflandu-i ochii lu` Jerry.
Apropo, il mai stiti pe coiotul ala din Road Runner?
A murit.
A cazut de pe o stanca, urmat de-un bolovan ce s-a asezat pe el...cu viteza.
In mod normal, asemenea tragedii nu se pot intampla mai ales in cazul astuia.
Avea pielea tabacita de la explozii, stanci cazute pe el si cutite infipte, la greu.
Mi-am amintit de o perioada in care voiau sa interzica Frumoasa si Bestia, filmu ala produs de Walt Disney.Prima data am crezut ca din cauza ca era Bestialu` prea urat, da de unde. Isi trageau aia mozoale la un momentdat si astia cu cenzura s-au gandit ca daca copiii vad asa ceva, poate, se duc noaptea la culcare si se trezesc jucandu-se la cocosel.
Hai ba, ce dracu, ajunge ala la varsta pubertatii si cand vede prima data o femeie goala in fata lui, zice ca e un barbat defect, c-are lipsuri.
Cred ca astia de la CNA, de exemplu, fac exces de zel.
E adevarat ca anumite secvente de violenta trebuiesc eliminate, mai ales ca e molipsitor.
Sunt unele faze prin jocuri cum ar fi GTA Vice City, in care violenta e dusa pe culmi.
Si e fain jocu, sa-mi bag de nu-i asa.
Da` pe bune, la un momentdat cand iesisem sa fac niste ture pe-afara intro seara, cand au trecut niste smecherasi pe langa mine cu chef de scandal, mai ca m-am cautat prin buzunare de-o drujba.
Noroc ca n-am gasit.
Ca apaream naibii la Crimele de la ora 5...pe post de victima, bine`nteles.

2 comentarii:

  1. Adevarul e ca ai buzunare incapatoare in jocurile astea.... ar trebui sa lase jocurile doar pentru acele buzunare.. iar cand vor imita copii cum sparge ala o masina si scapa de politie cu bazooka, sa vada si lumea pe strada ca nenea ala are ceva prea mare in buzunarul din fata, la pantaloni, nu nu stiu ce ar putea face el cu luneta atasata la obiectul muncii, ca doar nu are 200 bari presiune pe canal, sa sparga capul oamenilor, ca-n filmu ala de oscar, cu ala cu butelia cu presiune.... pai ce puii mei ! Cat de statut sa fii sa spargi o clanta de usa cu o laba (ca activitate, nu ca obiect)...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Nu e de glumit, divertismentul sa fie confundat cu realitatea. Nu de-alta, dar e nasol sa inveti chiar totul din propria experienta. Sa iei bataie doar ca esti plin de elan....sa faci cum spunea cineva care a fost prins pe tren facand blatu si luat pe urma la pumni..."Bah, m-ati batut degeaba. Aveam bilet !" :)
      Cam tarziu raspunsul din partea mea, dar, bine-ai venit aici :)

      Ștergere

Adaugati un comment, doar unul. Atat cat sa creada lumea ca scriu frumos..