Masa si dansul pe Netlog

Pagini

vineri, 12 martie 2010

DOCTORI SI PACIENTI

Sunt doctori care in lipsa de spaga, incep prin a te ignora sau a te freca de colo-colo, pana, de la atata alergatura, iti dispar varicele.
SI-apoi vei da atat de bine in analize, incat se va crede ca umbli pe acolo doar de dragu asistentelor.
Dar imaginati-va mai bine, scenariul asta.
-Deci zici ca ai probleme cu asimilarea calciului, asa...pai iti recomand vitamina D, fier si fosfor organic.
Te descurci tu la capitolul compensari si alergatura, ca esti baiet mare, nu?
Faptul ca am vrut sa-l pleznesc cu o carja ce era in raza mea vizuala dar la care n-ajungeam, nu este decat un mic detaliu.
Pe bune, ăsta era un fel de mama vitrega, un fel de mama lu` Cenusareasa si-apoi mi-a lasat impresia ca-mi va spune sa alerg dupa cai verzi si ca fosforul il pot obtine din margelele lu` bunica, alea fosforescente, sa le sparg intre dinti si sa le dizolv in gura.
Urma sa-mi zica, ca in cazul carentei de fier, ar trebui sa fiu batut cu levieru peste dinti, ca sa se fixeze fierul mai bine sau daca din cauza unei densitati osoase mai mici si pentru a evita levitatia in cazul in care bat vanturi, musoane si zefire, sa-mi recomande plumb.
De unde sa-l iau?
Pai tot asa, pentru ca asimilarea sa fie ok, sa rozi o teava veche de apa calda sau de ce nu, impuscat.
Asta pentru o vindecare, negresit, mai rapida.
Daca metodele astea raman far` de efect, facem si impachetari cu namol si ne obisnuim si cu pamantul.
Poti cauta, de exemplu, argila.
Te duci pe marginea unei cariere de piatra in cel mai inalt loc, acolo unde, daca vrei sa ai de ce sa te apuci, sa nu ai, si cu o lopatica folosita in constructia castelelor de nisip, iei argila.
Argila asta fiind mai speciala, o mesteci lent fara a te stramba chiar daca iti va scrasni nisipul printre dinti si-ti va veni sa te bati cu lopatica peste ochi.
Aici ar mai merge acupunctura cu pioneze si agrafe de par, masaje facute cu facaletul de mamaliga si batatorul de covoare, electrostimulare musculara , cu doar 220 V si reflexoterapie in talpa cu bulanu de politie.
Iar pentru revigorarea trupului si a partii sufletesti macinate de boala, meloterapie pe sunete culese de prin turnatorii si forje, aromoterapie cu clorura de soseta, lifting facial cu piftie pe post de colagen si balneoterapie cu apa fiarta si sa nu uitam terapia cu lumina si culoare prin privitul flamei de sudura pana vezi pata de culoare de pe retina.

Nu ma pot abtine sa nu-mi imaginez momentul in care iesind din policlinica, sa-l calc cu masina.
Sa-i fac cu mana prin gemul fumuriu, intredeschis al masinii mele si-apoi accelerand,sarind borduri si rasaduri de flori, sa-nceapa o urmarire ca-n filme.
Si mai de efect ar fi, ca in timpul alergarii, el sa strige... "Piuaaa, nu ma mai joc !!"..iar eu altoindu-l la fund cu stergatoru de parbrize, sa-i raspund..."Raspiuaa, ba daaa!! Ihaaaa!!!!!"
Dar vom fi chit.
Vom fi chit cand mi se va rupe stergatorul si dupa ce ma voi opri din a face ture dute-vino...pe el.
Toate fiind trecatoare, in urma vor ramane doar fumul linistitor al masinii si gandurile de bine, cum ca-ntr-o zi, medici si pacienti vor fi precum fratii, se vor ajuta la necaz.
Doctorii, la primele simtome de raceala vor fi indrumati in ale tratamentului de catre acestia iar la nevoie se vor auzi doar refuzurile de rigoare......
"O, dar nu trebuia, nu era nevoie de spaga, pastrati-va banii, domnule doctor.."
Ca sa ma scot... va spun, ca eu, personal, n-am nimic cu dansii, dovada e faptu ca nu detin nici macar masina, d-apoi geamuri fumurii prin care sa filez doctori...dar de-un stergator de parbrize, tot ma invart, de unu de camion...
Tre` doar sa-ntreb pe unu pe altu...

PS. Doamne fereste, ca medicu meu de familie sa aiba cont p`aci, ca am pus-o-n fericire...
.......fac gâlci sau ma ia vre-un junghi,ceva... ma frec cu carmol, de nu se poate..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adaugati un comment, doar unul. Atat cat sa creada lumea ca scriu frumos..