Masa si dansul pe Netlog

Pagini

sâmbătă, 27 martie 2010

Un cameraman ciumeg

Admiram captivat si plin de entuziasm cum un sarpe inota cu un peste in gura si eram curios unde, dracu, poate sa-l duca.
El inota bucuros gandind la ma-sa care urma sa-i gateasca o marinata, iar eu atarnat de aparatul foto, fericit ca fac capturi, macar video.
M-a vazut, a suierat, a oftat pentru ca l-am vazut, sa`poi cu gesturi largi, ajutandu-se de genunchi, a lasat pestele pe placa de beton a digului pe care eram eram si io, si gandind ca revine a tirat catre ""Oceanul ce inconjura tarmul Deletei Dunarii"" :))) ...
Sper ca ati mers in Delta, deci stiti de ce zic, adica, nu vorbesc prostii !!
In 5 minute era inapoi, cu apa-n coltu gurii gandind la marinata.
L-a apucat timid, clipind galeş din genele lungi,serpesti, si-a fugit catre ma-sa, dar eu vazand scenariul,l-am ajutat.
...separandu-l de restu pestelui,cu un bolovan plasat strategic , fix in mufa.
N-a mai venit.
Adevaru, ca nici eu n-as fi facut-o.
Plecand multumit de realizare, am auzit un suierat in spate.
Era serpaciul,iesit de sub placile de beton, cu nunceagu in mana, pregatit sa-mi reconditioneze moaca.
....va rog sa-mi scuzati accentu`.....volbesc peltic.
Asa, si nu mai stiu ce-am facut, dal daca te uiti pe film , ca uitasem sa oplesc camera, vei vedea cata rapiditate si precizie in miscari poa` sa aiba un camelaman, un ciumeg...ca mine-asa.
Saleam peste placi de beton, movile de pamant, rostogolili, zig zag, saltuli, joc de glezne, julituri de glezne, urlaturi, catarari, flic-flac-uri...alea de-alea.
Ce conteaza e faptul ca m-a asteptat in capatu dlumului cu un levier in mana pe care mi la plasat dlept in gura.
De ce credeati ca vb peltic?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adaugati un comment, doar unul. Atat cat sa creada lumea ca scriu frumos..