Masa si dansul pe Netlog

Pagini

duminică, 7 martie 2010

RAT RACE

Merg pe strada, si e tarziu .
Ba, cu ce dracu,ajung eu la munca la ora asta?
Nu termin bine, ca iata si autobuzu, ba, sa-mi bag , hai ca il prind.
Baga..baga, fugi ca ne scapa! Hai!
Era distanta mare, dar Karl Lewis trebuia, la fel ca si Maricica Puica, sa fie la categoria mici copii.
Sar peste un sant si-o movila de pamant.
Sar in strada.
Scartait de roti.
Singura masina de pe strada era sa ma ia gratis...pe parbriz..
Iese ala din masina, nervos."Mortii ma-tii,..."
Is prea departe sa ma prinda.
Ma uit dupa autobuz, autobuzu se uita dupa mine
Eu pe o parte, autobuzu pe cealalta parte.
Ma simt ca in Rat Race.
Vatmanu ia competitia in serios.
Ba, asta-i cu vaca la raze ???!! Accelereaza?!!
Concurenta neloiala, nu e corect!
El vatman iar eu, ala care intarzie la munca.
El relaxat, eu disperat.
Bag pieptul in fata si capu pe spate si devin aerodinamic.
Se apropie o curba, ma-apuc de-un stalp de iluminat.
Fac un arc de cerc in aer.
In rotatia mea in jurul stalpului, iau in freza semnu ala de circulatie atasat de el.
Revin in picioare, ametit, n-am nimic!
Inca doi pasi, inca unu...
Am castigaaaaaatttt!!!
Il astept victorios in statie.
Fac joc de glezne.
Sunt mandru :)
Ma uit cum trece..
Vatmanu ranjea facand din mana...Bye, byyye!!
In traducere" Te-am facuut, fraiereee!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adaugati un comment, doar unul. Atat cat sa creada lumea ca scriu frumos..