Masa si dansul pe Netlog

Pagini

duminică, 7 martie 2010

De s-ar inrola si femeile......

Ma gandeam intr-o zi, demult, cand faceam de garda, cu cata bucurie ar primi militaru roman, vestea prin care sa i se spuna ca armata frumoasei noastre patrii, de aici inainte va fi mixta..si femei si barbati la un loc.
Deja imi imaginam cum isi frecau cate unii palmele cu ochii umezi de bucurie.(eu nu..sunt om serios, va rog !)
Bineinteles, am coborat cu picioarele pe pamant cand am realizat ca, preacunoscuta comanda "La loc comanda..te sparg bibane, sa moara mama !!" data de colegii gradatii, ar suna imbietor si suav fata de si mai binevoitoarea si cristalina voce a femeii soldat, "Spala dragutzule podeaua si vesela, frumos, ca altfel...dorm cu multa, multa patura intre noi :)..!!"
Intelegeti voi aluzia.
Oricum, dupa ce te insori, primele doua zile ai permisie ca sa te obisnuiesti cu shocu, abia apoi incepe pasul de defilare si tarash-coate si genunchi prin mocirla casatoriei.
Macar in armata sa ai pace.
Asa ca, poate n-ar fi o idee asa buna.
Sa revenim. Deci, totusi, ca sa nu fie asa oficiala chestia asta, ca noi suntem niste bieti sensibili, am putea sa ne apropiem la inceput, separati prin gard, asa ca la gradina zoologica, abia apoi , sa le luam treptat, treptat...
Cu o oarecare distanta, in siguranta si fara momeala, pufuleti, sticksuri, ca nu e nevoie, (ar fi prea mult),din modestie am accepta si un decolteu bogat sau chiar si o bluzita mulata(nimicuri de-astea)
Si desi, stiind ca ne-am balaci in noroiul sentimentelor, se pare ca n-am avea parte nici macar de niste prapaditi de covrigei, da-apoi sa le vedem mersu unduit, lasand pline de gratie trup`soru de pe un sold pe altu si zambind galesh plin de inteles.
Dar vezi, lucrurile astea, facandu-te sa plangi ca in telenovele, cu muci, te apuca disperarea si faci precum un coleg de ciclu ( ciclu militar, nu menstrual), care a compus un anunt matrimonial, stangaci, ce e drept, dar plin de optimism si bune intentii..
Citez:
"Militar in termen ofer clipe de neuitat pline de magie si tandrete....direct prin gardul unitatii..
Conditii de invidiat, gardu vopsit in culori calde,ochiurile gardului largite usor pentru o mai mare intimitate,lumina blanda oferita prin intermediul fazei lungi de la autocamion iar vocea mea suava va va incanta cu mega hitul "Trece-ti batalioane romane,Carpatii" dar si cu "Frunzulita musetel"..
Rogu-va a ma contacta foarte urgent ........intrevederi reconditionare perimetru.
Inlocuire gard culori calde, cu gard sarma ghimpata !"

Acum, ce ziceti, a mers treaba?
Normal ca n-a mers, tipu a fortat nota, grabind lucrurile, cand a zis ca se inlocuieste gardu vechi cu unu nou de sarma ghimpata. De-aia n-au mai venit tipele, credeti ca anuntu nu suna destul de romantic?
Sunt convins ca suna !!
Doar eu am lipit afisu pe poarta .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adaugati un comment, doar unul. Atat cat sa creada lumea ca scriu frumos..