Masa si dansul pe Netlog

Pagini

miercuri, 7 noiembrie 2012

Soia (bucuria papilelor mele)

Astazi vom vorbi despre mancare. Despre cum se consuma un aliment. Cum se face acel exercitiu de abstinenta in cazul dorintei de a consuma in exces. Cum se exceleaza in a manca sanatos.
Va scriu pe blog ca sa aveti de unde invata.
Tocmai ce-am muscat dintr-o felie de tofu (branza din soia).
Imi veti multumi. Astazi sunt hotarat. Voi deveni vegetarian.
Mestec alene. Papilele gustative mi-s invaluite de arome. Fericite, ele, papilele, striga la unison...bucura-ne..fericeste-ne. Chiar asta si fac.
Va bucur.
Papilelor.
Ca sa nu dau navala direct in text va zic doar ca soia are proprietatea de a imprumuta gustul celorlalte alimente cu care s-a gatit.
Si chiar asa si e. Asa am auzit. Eu oricum o mananc light. Natur.
E crocanta.
(azi ma multumesc cu tofu)
Mestec multumit de aceasta mana cereasca. Ii multumesc divinitatii ptr oportunitate.
Papilele se bucura.
Soia e buna. E minunata pregatita in amestec.
Asa scrie pe net.
Soia e un aliment complet. Tofu e obtinut prin centrifugare.
Mai musc odata. Am lacrimi in ochi.(doar intrunul)
Papilele sunt in extaz.
Ca si sursa de proteine este un aliment care vine in ajutorul veganilor..vegetarienilor si nu numai.
Aliment minune.
Musc si mai multumesc odata.
Inghit.
Papilele freamata.
Mi se unezeste si celalalt uochi.
Ma napadesc lacrimile.
Iau o gura de salata. Nu, nu e tot cu tofu. E cu brocoli.
Brocoli e bun. Aliment minune.
Are enzime care ajuta.
Papila-mi jubileaza.
Le cheama pe celelalte.
Musc din brocoli, la fel, din soia, mestec iar. Inghit. Fericirea are chipul tau.... Fredonez bucuros.
Imi cade bucata de soia in salata si ma stropesc pe ochi. Clipesc des..
Papilele radiaza bucuroase.
Fericirea....
Musc, mestec. Inghit.
Sunteti bucuroase papilele mele ?
Oh da, oh da !
Sunt intrebat de ce sunt palid. Raspund ca nu-s. Iar dac-as fi, s-ar rezolva.
Doar mananc sanatos.
Fericirea are chipul tauuu...nana nana....
Ma inec cu tofu. Se duce pe partea cealalta.
Mortii ma-tii !
Tofule !
Mai bine mancam bureti. De vase.
Oh, nu, tofu si brocolii sunt misto!
Papilele-s fericite.
Mestec, tusesc, inghit. Cad si ma ridic la loc.
Brusc.
Nu m-a vazut nimeni.
N-am nimic, n-am nimic! I'm ok, i'm allright !
E bun, e super.
Musc o data, de doua ori, inghit.
Tofu e bun.
Mai clipesc un pic.
Fericirea-are chipul tau..la la la..
Tofu e bun. Cel mai bun.
Ma ridic, privind de jur imprejur.
M-asez la loc.
-Buei, a zis careva ca soia e modificata genetic?
-Aaa, nu toata ??
Ok !
Inainte sa-mi creasca vreji si pastai in frunte am si eu o intrebare, creste in pom ?
Aha, Bun..nu stie nimeni..
-Papilele, hai sa ne strangem calabalâcul si plecam...
Hai, spusera papilele !

Si-am plecat la baie.
Sursa, eu, pe Netlog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adaugati un comment, doar unul. Atat cat sa creada lumea ca scriu frumos..