Masa si dansul pe Netlog

Pagini

miercuri, 22 iunie 2011

Primul meu zbor cu parapanta

Primul meu zbor cu parapanta. Urcam pe Tampa.Luna septembrie.
Panta abrupta, neprietenoasa.
Il intreb pe meserias de ce gonim asa.
Prea mi-o luase pulsul inainte.
Insist sa nu fac infarct decat dupa ce sar.
Imi da garantii.

Sunt in extaz.
Am morcovu-n cur cu tot cu tarlaua de pamant pe care alearga Bugs Bunny, cu Benny Benny si alti urecheati halitori de morcov.
Starea aia de beatitudine m-ameninta cu eternitatea, pastele ma-sii, si ca ma voi scapa pe mine la primul impuls.

Ajungem la destinatie, intindem corzile alea care, cica, vor sustine greutatea mea de balerin supraponderal.
Ne pregatim de saritura, respectiv, sfidat soarta.
Ma ancorez, ma asigur, vad din care parte bate vantu. Ca tre` sa bata din fata.
Si da-i, frate, flacari !!
Alergam sa mi se deschida cupola, mai ceva decat cu haita aia de caini ce ma fugarea pe Republicii.
Sunt in aer.
La propriu.
Privesc in jos...pomii mici, brazii verzi...dar si ei mici.
Coamele copacilor la fel, tot mici, galben, maro.
Moaca mea..bleo..

Ce viata lipsita de sens am avut, Doamne !
N-am realizat nimic.
Nici macar o panseluta n-am plantat, d`apoi un...Pooommm !
Oh, shet!!!
Trec razant pe deasupra unui pom fructifer...Un brad.
Varful impunator indica spre bijuteriile mele.
Flash memory !
Imi revad pomu de iarna ornat cu...globuri.
Nu-mi place.
Refresh
M-apropii.
Vin buluc spre Terra.
Ea cu pieptu-nainte.
M-astepta pasiv.
Trag de hamuri.
Respir sa ma relaxez.
Chiar reusesc.
Sunt una cu parapanta.Una cu parapanta.
Sunt tatic.
Ma-nclin usor, mai trag odata...tare...inca un pic..si
...si, si, si...ghici ce?

Dau cu curu de pamant si-mi musc limba.

********************************

Dar ptr ca viata e frumoasa, iar eu nu ma las, in mai putin de 30 de minute eram din nou pe Tampa.

....imi pierdusem adidasul cand alergam de bezmetic sa decolez..
Pastele ma....!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adaugati un comment, doar unul. Atat cat sa creada lumea ca scriu frumos..