Masa si dansul pe Netlog

Pagini

luni, 14 februarie 2011

Diverse

Ma duc la o bere.
V-am zis asa ca fapt divers, poate va fac in ciuda sau daca sunteti niste altruisti, va bucurati.
Stiu c-ati preferata sa scriu ceva mai bun, dar n-am inspiratie nici cat o ceapa degerata, am doar chef de glume.
Daca erati aici, pe cuvant, va spuneam niste bancuri ca am talent si radeam doar eu, dar cum nu-i nimeni ci doar eu si cu prietenu meu imaginar, scriu in format TXT direct pe Desktop.

La televizor canta Shakira, pe iutub racneste unu in genu lu` Dida Dragan si e tot mov la fata, se rupe-n coveruri, le baga unu-ntraltul precum monteaza aia mici piese lego, si nu mai termina.
Si pana am scris eu randurile astea, la cat de lent sunt azi, s-a terminat Sakira, l-au clonat pe Michael care si-a facut debutul la Cerbul de aur si-a fugit cu trofeu cu tot de l-au reclonat iarasi, undeva departe a mai cazut un turture in scafarlia nu stiu cui, s-a mai nascut un copil iar un batran se deplaseaza pe un nor pufos cu o harpa-n mana.
Si chiar si problema Rosiei Montana, a gaurii stratului de ozon si cea problemelor lumii a III-a s-au rezolvat si ele.
Iar aici, intr-un aparatment vecin, cineva cred ca tocmai a terminat cu pusul labriurilor ca nu se mai aud bubuieturi ca pana mai inainte.
La etaju inferior nu se mai aud urlete. Probabil a avut pudelul ala stresat o revelatie si si-a dat seama ca-i fara sens sa insiste mai mult de 2 zile si bine-a facut ca-cand te bagai noaptea la somn iti treceau numa` ganduri sinistre prin minte. Ziceai ca acum urma sa apara vreun varcolac ranjind la geam, sa-mi bag...

Daca urla si-n seara asta, ma pregatesc din timp si-mi bag o funie de usturoi sub perna. Daca e ciumeg si ma dovedeste ii fac un mujdei si-l servesc cu viteza, daca nu, ma leg cu funia de gat.
Da` in fine...la ce avans am...

Apropo de faza cu zugravitu si cu pusul de lambriuri. Se duce varu-miu la o tipa, sa-i puna parchet si sa-i dea cu lavabil.
O-ntreaba, nu va suparati, de-unde sa incep cu zugravitul, poate aveti o preferinta anume?
La care tipa ii spune.
Pai as vrea sa incepem intai cu livingul, sufra`, continuam cu dormi`...dormi` mic, apoi terminam cu dormi` mare si vedem noi pe urma.
Ca raspuns la intrebare si dand dovada de-o seninatate copilareasca(sau nu) intreaba simplu, poate si un pic sec.
...Da in buca` nimic, chiar nu va tenteaza deloc?

Si ca tot fiind vorba, pana am reinceput si terminat textu asta, mi-am baut si berea, pamantul a mai facut o semirotatie in jurul soarelui si iata ca s-a facut luni.
Iar acum urmeaza sa va arat ce-am debitat eu in doua randuri pe parcursul a 12 ore si ceva.
V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adaugati un comment, doar unul. Atat cat sa creada lumea ca scriu frumos..