Masa si dansul pe Netlog

Pagini

miercuri, 7 noiembrie 2012

Jurnalul unui tembel

(ptr entuziasti, nu e vorba de mine)

""Mi sa prabushit calkulatoru shi i-am dat cu spritz de benzina sa arda mai bine.
Adika l-am dus la munca shi am bagat pistolul cu aer komprimat sa-l suflu de praf.
Se akumuleaza mult praf si de-aia kredeam ca nu merge bine, ka se inkalzea.Am suflat in sursa si am uitat sa iau deshtu de pe tragaci, k i-am sters un jet de aer in elicea procesorului de s-au invartit paletele cu j`de mii de rotatzii pe minut shi sa dus draku, ca mi-a ramas doar o paleta deaia din toate 4. Una din palete a zburat pe geam de-a acis o turturea nevinovata ce se kauta in puf.
Cu ciocu.
Era mult de lucru si in loc sa ajung akasa, am facut ore suplimentare si am ajuns akasa la 4 dimineata.
Am gasit pana la urma un alt calkulatoor deala cu manivela, deala veq, cu meorie RAM de 64 si ia-m bagat windowsu dar kred ca are placa grafica bushita, in fine.
Apoi am belit bobina aia s-o inlokuiesc cu aialalta da in invalmasheala aia de fire mi-am scrintit deshtu in invalmasheala.
In fine.
Am facoot pe urma windowsu dar se incinge al draku ca pot praji chiftele pe proc(doar kate una ca nu e loc) shi sunt nervos ca e shapte dimineata.
Shtiu ca nu ma prea pricep la calkulatoare da eu nu ma las.
Invatz treptat, treptat.
Ce, ca pana ieri crezi ca shtiam la ce serveshte unitatea optica(CD Rom-ul) ?
Kredeam ca sertarashul ala care iese din CD-Rom, e suport ptr farfurioara cu koji de semintze.
Da eu nu prea o foloseam, ka kand cand ii dadeam eject, nu shtiu kum se facea, da se inchidea si faceam mizerie cu coji de semintze.
LOL LOL
Da eu nu ma las.
Doar...invatz treptat, treptat.""

Nota:

Asta e un comment gasit pe un site de specialitate.
Nu e modificat decat in mica parte. Nu zic cat.
Micile adaugiri in text, exista ptr ca nu m-am putut abtine.
El e amuzant oricum.(Bine..acum ca e modificat, nu mai e)
Sursa, eu, pe Netlog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adaugati un comment, doar unul. Atat cat sa creada lumea ca scriu frumos..