Masa si dansul pe Netlog

Pagini

sâmbătă, 21 septembrie 2013

Fraze rostite inaintea unui accident

Sunt momente comice, premergatoare unui accident naspa, aici e o lista cu ce s-a zis inainte...
Unii le-au auzit, altii le-au spus ei insisi.


- Ba, care fir sa-l tai, pe ala verde sau rosu?!
- Ti-am zis sa nu te mai scobesti in nas cat mergem pe drumul asta accidentat....
- Ti-am zis ca pui prea multa dinamita!
- Iubituleeeee, vom fi parinti !!
- Baieti, uite, merg fara maini !!
- Am castigaaaaat!! (LOTO 6/49)
- Un fleac, m-au ciuruit...
- Hasta La Vista, Baby !
- Incercarea moarte n-are !
- I'll be back!
- Iubito, nu e ceea ce pare...ea e colega aia... !
- Tata, de ce mi-ai pus marul pe cap?
- Te-ai ingrasat draga, sau mi se pare?
- Sar`mana, nu v-am mai vazut de mult, ce imbatraneste lumea...!!
- Domnule stomatolog, nu, nu, maseaua aialalta !!
- Felicitari, ati castigat 10 000 euro, pentru a intra in posesia premiului trimiteti-ne codul de reincarcare de la 10 cartele.
- Ia sa te vad acum, cu ce te mai pishi! (Lorena, catre Bobbitt, sotul infidel care dormea linistit)
- Ce tineri si frumosi eram, mai ales eu, si ce batrani si urati suntem...mai ales tu!!
- Doar peste cadavrul meu !
- Ba, care dracu-i Faza si care-i Nulu?
- Arunca-mi odata cheia aia franceza!
- Dragule, Delete e butonul ala de facut Refresh ?
- Ma duc sa dau de mancare la Lei.
- Iubi, butonul Format, se referea la aranjarea in pagina a textelor?
- Aaaa, despre pirania ziceai ca...? Haoleuuuu!!!
- Ce misto, uite, avionu ala ai zice ca vine inspre noi !(o discutie intre doua persoane, in balcon, in World Trade Center)
- Hei dude, de ce apare acolo numaratoarea inversa?
- Ce ursulet simpatic !
- Liber dreapta !
- Dreapta mea sau a ta?
- Pe care pedala trebuie sa apas in curba?
- Uita-te la prostul ala! Vara sa culegi mure imbracat in blana!
- Bunicule, iti imprumut tubu de oxigen.
- Mortii ma-ti de arici prost si handicapat !
- Ascunde-te in dulap, e sotul meu ! - Ce vrei sa zici, doar eu sunt sotul tau?!
- Bunicuto, dar ce ochi mari ai.......
- Ma duc sa inot cu delfinii aia cu aripioară!
- Ah, cat de mult imi place cum gatesti ciuperci !
- Ba, miroase a gaz sau a usturoi ? ...Ma duc sa aprind lumina!
- Rechinash, rechinash.....
- Bula, in `mnezeii ma-ti, nu mai misca schela!
Sursa, masa si dansul, eu pe Netlog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adaugati un comment, doar unul. Atat cat sa creada lumea ca scriu frumos..