Masa si dansul pe Netlog

Pagini

miercuri, 27 februarie 2013

Primul sarut

Cand a fost prima data cand te-ai sarutat, cand ai avut parte de primii fiori ai dragostei de ti-ai simtit inima in gat(ca si fată) respectiv in chiloti(ca baiat)
Cazul meu....
Prima data cand au navalit peste mine trairi de genul ?
Pai, nu cu mult dupa revolutie, vreo doi-trei ani mai tarziu.
Ai mei ma recompensasera pentru notele bune luate la scoala, cu un mini casetofon.
Deci dintr-o data ma simteam mai important decat era cazul.
Vecinele de bloc, de-o seama cu mine, roiau in jurul meu.
Voiau o bucatica din mine.(la figurat, adica nu umbla niciuna cu sişu la ea)
Bucatica asezonata cu cea mai in voga creatie muzicala de *dinafara, la acel moment.

"Dă mamă, cu biciu-n mine - Gabi Luncă"

Nu, nu. Aveam chiar muzica aia ce-o doreau, deopotriva, si tineri(mucosi ca mine) si mai batrani.(tot ce era trecut de 33 ani-varsta mea de acum)
Dar sa va povestesc.
Ascultam muzica la casti, la propriile casti.
Eu la o casca, ea la alta casca.
Era de vis. Vis umed.
Ea frumoasa, eu cacat pe mine de emotii.
Ea zambitoare, eu plin de paloare.
CC Chatch.
Nu, nu, inca nu ma scapasem...CC Catch chiar canta.
Imi iau cordu' in dinti si-mi propun sa fac pasul.
-Trebuie s-o fac.
Daca n-o fac sunt prost.
Prostu' cartierului.
Ma apropii de ea si cutez.
-Bai, n-o fă ! N-o face, ca de vei fi refuzat, nu doar prostul cartierului vei fi, ci al unei lumi intregi.
Te da la tv.
Vei fi intrebat chiar de insasi Marina Almasan, cum de poti fi retardat si n-ai prea vrea, nu?

-Dar daca nu o fac, ma voi simti mizerabil.
O lupta se ducea in mine.
Ingeri si draci jucau tabinet.
Ma decid si imi intind botul spre ea.
Probabil aratam ca un bou mai mic, care da sa linga un drob.
Drob de sare, nu de miel.

Imi observa gestul , face un pas in lateral si-ntreaba sec...Hei, ce faci ?!(culmea, nu mi-a zis bou)

Oh, shieet !
Deja in micutele casti, nu mai rasunau versuri de dragoste, ci "Alice Cooper - Hei Stupid".
Si nici macar n-o aveam pe caseta.
-Nu, nu, voiam sa...sa..
Stii, eu...hdsshaha.
Ma privea cu mila.

Don Juan era privit cu compasiune.
Soarta imi dadea un sut puternic.
Sut ce avea sa ma proiecteze directia inainte pe scara propriilor valori..
Va e cunoscut motto-ul..."Un sut in fund, un pas inainte" ?
Ei bine, la mine a fost un sut in oua.
M-a proiectat la sol.
Eram doborat, umilit.
Terminat.
Vanish.
Wash and go...Head and sholders...
Viata mi se sfarsise, vulturi imi dadeau tarcoale privind catre viitorul ospat cu doar o casca in mana .
Aveam 13 ani si-un ditamai cerul pe umeri.
Dar viata ce iti da putere, curajul, nazuinta, dorinta de bine...te face sa muti muuuntiii.
Te face....m-a facut..
M-am scuturat precum un bou de jug si i-am zis plin de barbatie...
-Adio !!
Dupa care, trei pasi mai incolo, pentru ca n-am fost atent, am intrat cu tibia intro banca de lemn, ce destinul a pus-o, necrutator, in calea mea, pravalindu-ma la sol, cu ochii in lacrimi de durere.
Dar mandria nu m-a parasit.
M-am ridicat senin, am zambit, si drept cum am fost invatat, am pasit mai departe.
Ingerii si dracii nu mai jucau tabinet
Erau ocupati.
Se cacau pe ei de ras.

Schiop, prafuit si jurand ca nu voi mai oferi o melodie, o casca, o dedicatie, niciunei fete, am plecat .
Doua ore mai tarziu ma certam cu tanti de la bar. Insista s-o las usor cu bautura si sa parasesc cofetaria.
Bausem patru sticle cu brifcor si mai voiam si una de zmeurata.

Cam asta e povestea mea.
A ta care e ?

PS.
Si-acum, pentru doamnele si domnisoarele care se incumeta sa dea p`aci, o dedicatie (nu m-am invatat minte).
Un moment, va rog !
Inainte de asta, o intrebare am si eu ?!!
Mai am o casca, care din voi se ofera la un "bluz" ?
Nu, nu, sunt ok, chiar ma veti gasi irezistibil.
Am niste jambiere galbene, trase peste pantaloni mei calcati la dunga, genuchierele pozitionate strans pe picior iar pentru orice eventualitate, am demolat toate bancile pe o raza de 123 km.

Sunt in siguranta.

Dedicatie.  CC Catch - Heaven and Hell

Sursa, masa si dansul, tot je. Pe Netlog

7 comentarii:

  1. :))) m`am distrat copios :))) deci da, nu credeam ca cineva (altcineva inafara de mine, binenteles) mai poate tine minte asa ceva cu atata lux de amanunte.
    Pai se facea ca era o zi minunata, ziua nuntii matusii, zi calduroasa...
    Ea avea vreo 13 ani juma`te (da` zicea ca are 14 ca sa se simta ditamai domnisorica matura), ca o floare, cu trupu`i scobitoare, cu bretonul dat in doua parti stilul "lins de vaca", cu rochia`i mulata, cu fir lycra, prin care i se puteau observa bubele (doar daca te uitai cu atentie, bube care erau tinute cu mandrie intr`un sutien marimea 0), picioarele drepte, da` in picioare dom`le, in picioare ditamai matahalele de sandale cu platforma pe care le cara dupa ea ca o Bambi potcovita...era frumusica, ce sa mai (macar atunci inca mai avea o parere buna despre ea)...
    El...gagiu` satului, la vreo 18 ani...inalt, slab (foarte slab), toate fetele tanjeau dupa el, si pac...era la nunta matusii...clar e soarta (si`a spus ea in gand).
    Cununia, biserica, taca-paca, si sala...aici vroiam sa ajung...ea mare dansatoare, incerca sa il ademeneasca intr`o sarba fara capat, o hora fara capatai, da` nu prea ii iesea (cred ca nu era genu` lui de muzica preferat :) ). Ocheade miselesti (genul holbat), bagari de seama cu substrat ( Imi dai si mie painea, te rog!), o atingere fina ( Te dai putin la o parte ca vreau sa trec). El tot iesea pe afara, ea tot dansa, el devenea tot mai vesel, ea nu mai intelegea nimic, sigur era ceva la mijloc, legat de karma sau ceva...intr`un sfarsit, ea isi lua inima`n dinti si a zis "fie ce`o fi, tre` sa ma prefac ca vreau sa iau aer" (smechera de micaaa ;) ) si a iesit. Atunci un print screen i`a ramas in cap, imaginea barbatului care trage din tigara, undeva tarziu in noapte, rezemat de o masina...ooo da!, era tot ce isi putea dori...erau mai multi prietenasi dar, el a strigat`o (stia cum o cheama, sigur era soarta), ea s`a apropiat usor, tremuranda...el stand rezemat de masina avea acum aceiasi inaltime, erau la acelasi nivel, cadrul era de vis...a inceput o conversatie foarte interesanta si amuzanta, de genul "si, ce note ai mai luat la scoala?", rasete, bucurie si voie buna...dar, dintr`o data, ca printr`o minune, au ramas singuri, doar ei doi, in sfarsit, era tot ce visau (cel putin ea)...el a luat`o usor de mana, a tras`o spre el. Ea, gingasa, cu un picior in spate ridicat, in intunericul noptii, s`a conformat...el a cuprins`o usor cu bratele amandoua, pe ea o apucase fiorul, primul fior (dupa care ea i`a ridicat un pic mainile pozitionate un pic cam jos, ca ea nu stia dinastea)...el s`a asezat mai bine pe masina (o dacie verde), i`a cuprins fata cu mainile...ea simtea deja tot alcoolul ingurgitat de el, dar nu mai conta, urma sa se intample...si shit happends, a fost primul semi-sarut, ca n`a reusit s`o pupe decat pe juma` de gura, atat a putut dom`le, acuma nu e de condamnat...
    Te intrebi cum de EA isi aduce aminte atat de bine aceste lucruri? Pai cum naiba daca a rememorat in gand, in fiecare seara, cel putin un an, toate acele minunate clipe petrecute cu EL...
    Tot ce scrie e mai sus e o fictiune, orice asemanare cu realitatea este pur intamplatoare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, si persoanele de fata se exclud :))
    Buna povestioara, mi-a plăcut. Rămân la ideea initiala, aia cu făcutul blogului.
    Macar in felul asta nu se estompeaza amintirea, amintirile. Un fel de copie de siguranță a amintirilor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Amintirile ma chinuiesc, amintirile ma rascolesc...
    Amintirile raman, indiferent de ce'ar urma...
    Iti mai aduci aminte ploaia din zori...
    In amintirea muntilor, a muntilor...
    Amintiri cu haiduci...
    Cimitir de amintiri...
    Si iti las ca amintire, colo jos o iscalire...
    Amintiri din copilarie...
    Aaa minti! Ri...
    Amin ! Tiri...
    Am in TIR i...
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amintirile ma chinuieste, amintirile ma rascoleste
      Tu n-ai ghicit, cat am suferit...:P
      Probabil ai cam varsta mea ca ai citat din 3 sud est, Aia , Vali Sterian si ceva de prin caiete de amintiri. :)

      Ștergere
    2. Dar cum o lady nu se intreaba niciodata de varsta ei (nu ca as avea eu ceva impotriva :) ), o dam cu presupusul :). Nu stiu varsta ta, deci nu stiu cum sa raspund :)...si cantatorii citati i'am gasit pe goagăl, din greseala ;) si cu pagina de amintiri din oracole nu glumim, am zis am spus ! :)

      Ștergere
    3. Am vreo 35 de anisori si ma-ndrept vertiginos catre 110. Vreau sa bat un record local.
      Pe Brasov.
      Asta daca nu se ambitioneaza careva si va intentiona sa prinda 111, caz in care voi "abandona". :P
      Aaa, cu oracolele nu glumim, am indraznit la un momentdat sa scriu niste tampenii intr-unul, ca si-acum cand ne intalnim si respectiva intinde mana sa ne salutam, intr-un gest reflex, ma protejez ducand mana la uochi.

      Ștergere
    4. Tinerel tinerel, eu si mai tinerica da' nu cu mult...vreau sa bat si eu recordul national a fetei care inainteaza in varsta inapoi :) ca atunci cand masluiesti un kilometraj de masina inainte s'o vinzi :)

      Ștergere

Adaugati un comment, doar unul. Atat cat sa creada lumea ca scriu frumos..