Masa si dansul pe Netlog

Pagini

sâmbătă, 24 aprilie 2010

Locuri de munca pentru persoane respectabile

Haideti sa va impartasesc si eu o povestioara care mi-a fost publicata in ziarul National, acu` vreo 2 ani.
Doar rabdare sa aveti, si daca e nevoie sa va folositi degetele(cei care au abac, sa-l foloseasca), ca-s niste mici calcule matematice...doar sunt baiat destionic, le am cu aritmetica(sa moara Bibu).....Dar probabil voi ati citit "Lectii de matematica cu taticu" si stiti mai bine... :)

Locuri de munca pentru persoane respectabile

Stii ce-a zis cersetorul ala, dupa ce a primit timp de vreo 10 ani cate 10 lei pe zi si deodata i s-a taiat ratia?
-De ce nu-mi mai dai bani frat` ?
-Pentru ca l-am trimis pe fiul meu la colegiu si are nevoie.
-Haoleu l-ai trimis pe banii mei ?!!!
Astazi de ex. am fost la curtea de fier sa cumpar niste prenandez, sa-mi lipesc botoseii mei cu 42 la numar si cand sa-i intand banii, vanzatoarei, o vad ca se uita suspicioasa la mine, in fine, ii dau banii, imi da produsul si de-abia cand sa ies pe usa imi pica fisa.(ba, asta crede ca am de gand sa-l var in punga si sa-l folosesc pe post de aurolac ca sa-l inspir)
Ma intorc si mai iau o sticluta de-al naibii ce sunt.. asta si mai ciudat se uita la mine...ii zic
-Ca sa aiba efect doamna :)
Neputandu-se abtine nici ea, imi zice..
-Domnu` sper ca nu te pune dracu..!
-Aoleu ! Da` ce, doamna, v-am cerut si punga cumva ?! Lasati-ma doamna sa-mi trag linistit, pardon, sa-mi lipesc galosii ca nu am de gand sa-l inspir, pardon, lipesc pe tot, pe adidasii.
I-auzi dom`le !
Si uite ca, tot gandidu-ma cu "duiosie" la discutia pe care am avut-o, am ajuns in loc de casa...pe la gara.
Ba, nimic nu e intamplator, imi zic, ma uit mai bine si in fata mea un individ ciocolatiu tragea dintr-o punga cu aurolac de parca aia era singura sursa de oxigen existenta pe Tera, iar eu, urmam sa i-o ciordesc.
Ma duc la el si-i zic...
-Ba `te-n cur , din cauza ta am ajuns aici, si ii trag una peste punga de-mi sare mustar din-ala auriu din punga, peste tot pe haine.
Pfiuu !! Te sparg, sa moara mama, m-ai murdarit...de parca ala m-a pus sa vin pe-acolo. Si cand sa-i trec mana prin par, ma trezesc cu o batranica draguta si simpatica, incarcata cu sacose , gentute si plasute si-mi zice, de parca ea era vocea constiintei mele iar eu vocea a-II-a..
-De ce-l bati bre, ca doar n-are nici o vina , e si el om sarman, da-i si tu un banut acolo.
Ba, ca prin minune mi-au trecut si draci si nervi...pe aurolac, ca babuta l-a ajuns si sta sa-l depaseasca prin atitudinea ei enervanta.
-Moamaa !! conspiratie !! Ba voi...?!!
In fine, dupa ce mi-am luat vreo trei posete peste ochi si vreo doua sacose peste dinti, am plecat resemnat catre casa in ideea ca mi-au fost rupti doar doi nasturi si ca astia doi erau mana in mana.Nenorocitii !!
Pai ba, cum sa le dau bani ,eu care imi suflu mucii in batista ca n-am bani de servetele,eu ?
Pai unii dintre ei e milionari, dom'le !!
Pai, hai sa o luam logic.
Daca unu din asta intra intr-un tren ,unul oarecare, ca doar venim de la gara, nu? si facem o medie, asta primeste din fiecare compartiment cate 10 Bani,asta daca nu-s mai multe persoane manate de avantul generozitatii, in acel compartiment.
Sa recapitulam.
Asta primeste din fiecare compartiment 10 Bani.
Ca orice compartiment, face parte dintr-un vagon, si vagonu` are zece compartimente, deci 10 Bani ori 10 compartimente fac 1 Leu per vagon.Faza e ca, daca la un compartiment nu primeste nimic, la al 2-lea, primeste in loc de 10 bani, 50 bani...ca la cate locuri sunt, nu e problema... in fine..
Trenu are 10 vagoane, asta inseamna 10 lei(o suta de mii) iar tipu nu se multumeste cu doar un tren ci viziteaza cel putin 20 astfel de trenuri.
Frate, poate nu ma crezi, dar ca sa pleci de la primu vagon, trecand din compartiment in compartiment, nu-ti ia mai mult de 20 de minute, juma` de ora, sa ajungi la locomotiva.
Conluzionand, individu` dupa ce-si termina ziua si alergatura prin trenuri se alege cu 200 Lei, Ron(2 milioane), cum vrei sa-i zici.
Inmultim 200 Ron, cu 20 de zile lucratoare si fac 4000 Ron. Adica 40 de milioane lei vechi (ma-nteapa inima), calculam 4000 Ron,la cate luni are anu` adica la 11 luni, ca acum asta ii tine locul unui coleg care era in concediu (luna a-12-a) in Bahamas si rezulta ca individu e mai bogat decat toti aia 5 insi(cu mine cu tot) care-mi citesc blogu, la un loc.(asta daca-l citeste cineva:) )
Ia spuneti-mi, cum credeti ca aratam eu, cetateanu ala milos, alergand dupa asta pe holul trenului si stigand, hotii baaa ?!
Na, cere-i inapoi, du-te dupa el !!
Pai asa ar trebui, numa` ca asta e plecat ori in Hawai ori in Bermude, nu ca mine, la Saftica sau Ghimbasel si ca sa fac gestul asta ar trebui sa-l deranjez pe colegu` ala al lui care-i face tura si care acum e, poate, in spatele vreunui birou, sa-mi imprumute si mie, om sarman, niste banuti ..sau macar sa-mi plateasca biletul de autobuz, sa ma intorc naibii la Curtea de fier ,ca poate i se face cuiva mila de mine si-mi iese de-o punga de aurolac sau, ma rog, prenandez, ce-o fi...

2 comentarii:

  1. Stai liniştit şi eu gândesc la fel... de fapt cred că mulţi s-au mai trezit:) Îmi aduc aminte de când eram mai mic şi fumam ţigări de la maică-mea (Winchester cred) şi un borât din ăsta şi-a aprins în faţa mea un Kent şi mi-a cerut un bănuţ. A fost picătura care a umplut paharul.
    P.S. chill că te am în blogroll:) deci te citesc:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Multam, am vazut ca-s citit, da abia acum.
    Cam asa e treaba cu astia. Am zis, daca nu-i vezi o perioada inseamna ca-s in concediu :))

    RăspundețiȘtergere

Adaugati un comment, doar unul. Atat cat sa creada lumea ca scriu frumos..