Masa si dansul pe Netlog

Pagini

marți, 21 iulie 2009

Viata bate filmu


Moment unic.
Cinematograful Cosmos.
Aplaudam ca-ncepe cel mai tare film chinezesc.
Sora 13 !!
Cu totii primivim uimiti, uitand sa si raspiram.
Prim plan cu ea, 6 scheme de Karate, 3 fandari, 4 abdomene si primele 2 scaune din primu rand al cinematografului rabatate brusc pe spate din inertie.
Tremurat de maini,scuipat in san, dus paharu cu popcorn catre gura ptr a bea iar mainile clatindu-se in paharul de Citro, dar negasind floricelele.
In fine, mici confuzii.
Acestea-s imagini surprinse in cinematograf.
Dar sa revenim la Sora 13, de data asta filmul urmarit la video, la caminul cultural.
Groaza si confuzie. Toti aceia care stateau sa dea piepet cu ea nu stiau ca urmau sa bea ptr o perioada supa cu paiu.
Un galbejit,pentru a o surprinde, sare de jos, pana la echivalentul etajului 2, intr-un pom, fluturau hainele pe el dand la iveala la incheietura mainii, un frumos ceas Quartz. In zborul lui catre cer, se intersecta cu o barza care zbura asa in scarba, catre cuibul ei, iar in departare se vedea un avion. Ceva normal, tinanad cont ca actiunea se petrecea in jurul secolului 14 iar pe fundal rasunau tobe si violoncele, ceea ce demonstra gradul de periculozitate al momentului.
Moment decisiv, sora 13 sare in yoko-topigheri, face o foarfeca si incepe sa le verifice smaltul dintilor. Loveste pe unu, o data, de doua, de trei, de patru, cinci, sase ori..
Ba,da chiar n-avea sens. Pai tipu asta o lua in freza de aprope juma` de ora si nu se intampla nimic. Imposibil !
....pentru cei care nu stiu, la vremea aia, casetele se mai si blocau, ruland la nesfarsit aceiasi faza. Probabil ca nici nu te prindeai daca nu observai ca Irina Nistor nu mai traducea de 3 ore.
Acum imagini surprinse la restaurant , dar mixt, cu cinema incorporat.
Bonanaza.
Un tip foarte preocupat de film isi condimenteaza pilafu cu trei`jde kile de sare .
Ca si-aici, apare tipu asta, cum ii zice,Chimosave, ceva de genu. Conducea o diligenta si era urmarit de niste raufacatori calare pe niste cai, si care-i faceu semne din faruri, ca i-a cazut spoileru.
De partea cealalta, a celor din categoria cinefililor din care facea parte si tipu cu solnita...se condimenta pilaf.
Iar tipul baga la sare ,cat nu avea toata Slanic Prahova.
Faza comica a fost cand i-am vazut mimica, nestiind...sa-nghita,sau nu?
Avea o moaca, ceva de genu, "Da-mi sifonu, sau ma scap !!"
Alta secventa de film de viata reala.
O gasca de copii, ajunsi la varsta pubertatii, printre care si io, ne uitam la un film pe video.
Caseta abia-ncepuse a rula, noi priveam si nu intelegeam, ce dracu face domnisoara aia, dind din cap ? Stiti miscarea aceea explicata atat de bine la ora de mecanica..Miscarea se numea...Biela-manivela.Si tipa dadea din cap, un fel de "Du-te-Vino, da, nu pleca" si gemea, iar noi, niste novice, credeam ca se consuma inghetata 23 august.
In fine, tipa facea altceva, Noi eram invidiosi din, cu totul, alte motive.
Ne-am prins de faza cand s-a luminat complet ecranul.
Alt crampei de viata reala.
Asez patura in usa, sa nu, care, cumva , vreo raza de lumina catodica sa plece catre retinele alor mei care dormeau in camera vecina, si-i dau pe Sky Movie.
Pe Sky Movie, dupa miezul noptii derulau filme XxX , iar eu vroiam, obligatoriu, sa vad.
Asez patura in usa, ma chinui juma` de ora sa o aranjez.
Apare batranu in cadru usii..."Ma, boule, ce dracu faci, amenajari interioare, la 2 noaptea? Hai, calca aeru !"
A doua seara eram pregatit.
Aveam un coif de hartie plin cu cuie de diferite dimensiuni, 3 cutii de pioneze, o rola de scoci, un scripete de tinut patura, o haltera de proptit in usa si o banda de hartie adeziva ptr izolat spatiul dintre usa si toc, plus altele.
Un mic Mc Gaiver.
Tin minte ca l-a sfarsitul filmului, batranu era tot in tocul usii, dand din cap dezaprobator.
Am impartit camera pret de-un sut in cur si doua capace si m-am dus la somn.
Bine, el find major si stiind ca n-are cine sa-l capaceasca a mai stat sa vizioneze de acolo de unde n-am mai putut eu.
O alta secventa, de data asta, de film.
Arnold Schwartzenegger il tinea pe unu cu o mana, suspendat de-un crac, deasupra unei cladiri, zambind cu bunavointa si rugandu-l frumos din inima, sa-i zica , unde dracu, e seful lui.
Tare, cata forta, moamaaa, ma apuc de facut culturism, sa fiu si eu ca asta, poate m-o ajuta Doamne Doamne, sa ridic si eu covorul pe batator fara sa o chem pe maica-mea.
M-am pus de-am facut vreo 6 flotari si la a 7-a incepusem sa cred ca ma suprasolicit fizic, si-am abandonat.
Ca doar nu m-oi surmena.
Faza misto din film a fost cand l-a intrebat tipa ,"Bai, Arnold, ce i-ai facut? " iar asta i-a zis...
"Pai, i-am dat drumu`"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adaugati un comment, doar unul. Atat cat sa creada lumea ca scriu frumos..