Masa si dansul pe Netlog

Pagini

miercuri, 4 decembrie 2013

O trusa de scule

Astazi mi-am injurat un prieten.
De ce ?
Sa va zic.
A venit pe la mine sa lase o cutie cu scule, una de-aia grea.
O trusa plina cu patenti, clesti, racorduri, coturi si burlane cu scoc, ce a fost asezata strategic intr-o zona cu trafic intens.
Adica drumul catre bucatarie. Bucatarie-dormitor. Un loc foarte intunecat, primejdios din cale-afara..
Probabil v-am mai povestit cum, dupa ce-am avut degetul mic de la piciorul drept rupt(am avut doar degetul rupt, nu si piciorul), loveam toate tocurile usilor(dar si al ferestrelor), bineinteles cu acelasi degetel-mititel, mititel-degetel. Tini wini. Wini tiny.
In fine.
Deci cum o asezasem in locul acela cu trafic intens, ghici ce-am patit.
Nici prin cap nu va trece. Ba, bine ca da.
Dar nu mai conteaza, ideea e ca in urmatoarele secunde dupa tonul de apel, l-am intampinat cu un.."Baga-mi-as p**a-n trusa ta cu scule, sa-mi bag ! Vino sa ti-o iei ca ma c*c in ea, dupa care iti leg capacul cu sarma !".
Dupa o ora imi trimite un mesaj.
"Bah, scuza-ma, c-am inchis, dar cred ca m-am pisat pe mine de ras. Respect !"

PS:

Nu stiu daca este relevant, dar in momentul impactului dintre deștul meu sensibil si trusa insensibil de grea, tineam la sub brat, plin de gratie, o alta trusa de scule.
Una grea.
De ciuda mi-am pus mainile in cap.
Cu tot cu trusa.
Ma voi externa cat de caurand.
Glumesc..

Acum, singura dilema ce-o am e..."Sa aleg sa strang mizeria aia de pe jos, sau in semn de protest sa las asa, riscand sa calc, naibii, pe vreo girafa(pe cap), ori o jucarie Tamagotchi(tot pe cap), sa-i nenorocesc naibii integratele ! "
Apropo, jucariile Tamagotchi, au cap ?
Sursa, masa si dansul, eu pe Netlog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adaugati un comment, doar unul. Atat cat sa creada lumea ca scriu frumos..