Masa si dansul pe Netlog

Pagini

sâmbătă, 21 septembrie 2013

Un alt tip de jurnal


Vi s-a intamplat vreodata sa va vina sa plingeti ascultand o melodie, si asta fara sa va aduca a minte de un eveniment anume, sau cand ascultati ceva emotionant in genul sunetelor scoase de o chitara sau un pian, sa va surprindeti miscandu-va degetele, tastand clape sau ciupind corzi imaginare?
Mie da. Aproape la fiecare melodie care-mi place ma surprind facand asta.
Ok ,unii isi misca piciorul in ritm de melodie, altii dau din cap, este acelasi lucru .Eu de ex. imi misc degetele a acord de chitara.Asta probabil din cauza ca si cunosc intr-o oarecare masura instrumentul asta.(atat cat sa cant melc, melc cotobelc...si-o cant bestial...se-aduna melcii gramada sa ma asculte. Vin in fuga.).
Citisem, intr-o rubrica dintr-o revista decupata de mine acum nu stiu cati ani, despre chitaristul trupei The Who - Pete Townshend ca la un concert al lui Jimy Hendrix, a fost atat de emotionat de prestatia acestuia, ca s-a trezit tinandu-se de mana cu Eric Clapton.
Acum referindu-ma doar la muzica aceea care ne face sa ne aducem aminte de un eveniment mai fericit sau dimpotriva deloc fericit, pot spune ca in momentul cand ascult Casablanca - Jessica Jay, imi vine in minte imaginea primei mele prietene, care a fost, parca, acum o mie de ani, sau cand ascult K7 - Come baby come, imi aduc aminte de frate-miu care a invatat sa planeze ca un avion cu motor stricat, pentru cateva secunde (asta fara voia lui) fiind lovit de masina in timp ce alerga sa treaca strada.
Voiam sa ajungem la 7 scari (undeva prin Piatra Mare).
Dar pana acolo mai treci si vreo doua sosele, ca abia pe urma sa te plimbi prin natura.
O alta melodie care-mi aduce aminte de ceva este As long if you love me - Backstreet Boys, si anume, de unul dintre primele locuri de munca (Fabrica de tigle) tot acum vreo mie de ani.
Strangeam bani pentru surprize, genul celei de deasupra textului.
In fine.
Pai, visam si noaptea ca fac caramizi, cred ca dadeam din maini si-n somn.(nu stiam de ce ma trezeam tot obosit).
Fun factory si La bouche - Be my lover, imi aduc aminte de "tinerete", cred ca aveam vreo 15-16 ani si urcam pe undeva pe "Dealu` melcilor", cica sa facem un gratar, de fapt mergeam sa vedem gagicile la plaja ,la vremea aia inca nu sarutasem nicio fata.(va e rusine cu mine, este?.......mda, ma gandeam eu)
I like summer - Joe Samba Junior si Matrix cu Take a piece of my heart, imi aduc aminte de primele nopti de discoteca (prin Harman)
Un loc in care proprietarii discotecii montasera niste neoane care-ti faceau dintii mov.
Dintii mov si scamele de pe camasa, bej.
Nici nu stiam sa dansez, bine nici acum, dar totusi, v-am zis, stiu ca va e rusine cu mine.
Ice baby - Vanilla Ice , Mc hammer ,mi-aduce aminte de prietenii mei de atunci care o parte dintre ei imi sunt prieteni si acum, chiar daca multi sunt plecati din tara sau s-au mutat din zona unde-am copilarit :Ovi, Vio, Cristi, Adi, etc.
Maria Dragomiroiu, ma duce automat, cu gandu la bunicii care din pacate nu mai sunt.
Acum ma gandesc ca n-ar fi stricat sa-mi fi facut o lista cu toate melodiile astea.
Si nici nu cred ca ar fi greu,deschizi playlist-ul, dai drumul la o melodie oarecare si pun pariu ca-ti va aduce aminte de cel putin un moment .
De exemplu :
Jump for joy - 2 Unlimited = ai picat la examen
Don't Worry Be Happy - Bobby McFerrin= ti-au furat hotii, portofelul .
Mi-e Dor Si Doare - Taxi = prima bataie sora cu moartea care ai luat-o etc.(nu eu, tu):D
Liubi, Liubi, I Love You - Todomondo = l-au suspendat pe Basescu
Acum vorbind la modul cel mai serios cred ca ar fi si asta un alt tip de jurnal. Nu ?
Oricum...prea multe amintiri si prea putine cantece, dar destule cantece cat pentru a umple pagini intregi de jurnale .
Va urma.....cine stie..
Sursa, masa si dansul, eu pe Netlog

5 comentarii:

  1. Ehehe...imi trecuse si mie prin cap ideea asta, da' ai fost primu', s'a dus... :)))...la mine e mai mult pe perioade, nu pe momente anume...de exemplu animal x - eram pustoaica si visam la un iubi care sa stie breakdance, genius - visam sa ajung la chefuri sa ma destrabalez (nu in sensul porcos :) ), scorpions - tata se punea in genunchi (ca sa fie de statura mea, un pic mai mare) si ma invata sa dansez, compact - intarziam la scoala doar ca sa aud pana la sfarsit "Dupa ani si ani", michel jackson cand a scos videoclipul ala de vreo 15 minute, infiorator de altfel ma ascundeam sub plapuma de frica si imi puneam mainile la urechi, melodia de la twin peaks imi da si acum fiori, gigi d'agostino - la passion ma obseda, imi dadea o senzatie de libertate, la familia - probleme de familie :))) chiar intram in pielea personajului cu toate ca n'aveam nici o asemanare, veritasaga - prima iubire, metallica - liceu, roza vanturilor + cantecele de munte - adevarata iubire, si hacum ascult manele ca e pă sufletu' meu ( kiddin') :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonimo, pai tu ai scris un jurnal intr-un jurnal. Si e perfect.
    Ar face bine oricui sa creeze asta, e ca si cum ai răsfoi un album de poze.
    Iar cum fiecare are amintirile proprii niciodată ideea nu va fi consumata.
    Apropo, imi plac amintirile tale, ar fi bine sa iti faci si tu un blog, in felul ăsta as putea comenta si eu sau dacă nu, macar sa stiu cine îmi răspunde la ce scriu eu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai un anonim, e anonim :)...nu'mi fac blog pentru ca mi'as ocupa prea mult timp cu el (la cat sunt eu de minutioasa) si m'as enerva daca nu m'ar baga nimeni in seama si apoi usor, usor as lasa'o moarta si apoi m'as simti vinovata ca nu sunt in stare sa am grija nici de un blog, apoi m'as autoincuraja ca pot doar ca n'o sa mai am inspiratie, as scrie numa' tampenii sau mi s'ar parea mie tampenii (mie si multor altora)...sau whatever! :)...deci blogurile sunt facute ca sa comentezi asa ca tre' sa suporti :) (tu si altii)

      Ștergere
  3. Adevarul e ca nici eu nu-s prea consecvent, scriu doar cand imi vine, si pentru ca-s pretentios imi pierd ore intregi la unele bloguri. Bine, sunt si texte scrise pe viteza(10-20 min) care au avut succes mai mare decat alea scobite in 2 ore.
    De exemplu SLOW MOTION e scris o parte, sa zicem acum si a doua parte dupa vreo jumate de an sau mai mult. Iar ala, cu "Un tuns va rog" prima sau ultima parte, cred ca in vreo 15 minute.
    Cat despre comentat sa stii ca apreciez un comentariu de calitate. Ma impulsioneaza sa mai scriu.
    Esti binevenita.

    RăspundețiȘtergere

Adaugati un comment, doar unul. Atat cat sa creada lumea ca scriu frumos..