Masa si dansul pe Netlog

Pagini

miercuri, 27 februarie 2013

Soft ! Ba nu, extra soft !

Acum aproape orice produs ce vrei sa-l achizitionezi, sa te folosesti de el, trebuie sa aiba in denumire, asa pentru efect, si un cuvant-expresie ajutatoare.
Si nu doar in cazul asta.

O melodie nu are cum fi doar hit, va fi cel putin mega-hit, super hit.
Daca pe poarta casei tale pui un afis cu "Caine rau", nu e ok. Trebuie scris "Caine proaspat sedat. Turbat, cu lant subtire !! "
Daca te duci la magazin, ca vrei servetele, niciodata nu vor fi fine. In cel mai rau caz, extra fine. Extra soft.
Betisoare de urechi, e clar. Hartie igienica si mai clar.
Aia in niciun caz nu mai e igienica, e hartie de toaleta. Super toaleta.
Hartie la fel si ea, soft. Extra soft. Smoth.
Totul e la superlativ.
Daca nu indeplineste aceste conditii, pe buna dreptate, nici nu te mai poti sterge la cur.
Nu-ti mai vine.
Mai bine o faci cu sosetele.
Da' si alea trebuie tot soft, bumbac soft!
Bumbac, cules cu dragoste. Manual. Purtat la san. DezMierdaT(ce cuvant urat).
Flauşat.
Nu e dezmierdat si flauşat ?!!!!
Naspa. Te-ai cacat pe tine.
Adica esti plin de mierda(fara dez)

Vreau sa-mi sparg debaraua, sa castig spatiu.
As dori o bormasina cu percutie, ceva soft daca e cu putinta.
Varianta gently, reglaj volum ultra soft. Daca se poate, varianta pe silence. Mega silence.
Premium quality.
Cacat cu mac. Premium mac.
Cucu mucu.
-N-avem cucu nucu !!
-Buei, da ce magazin sunteti voi, bah ?!
Pleci sa te sinucizi.
N-ai lama.
O gasesti.
Intrebi daca e sharp, very ultra sharp blade.
Iti spuneee ca, nu?!
Realizezi ca viata e curva. Te razgandesti, si-ti propui sa te tai cu prima ocazie, cu prima lama Stainless Steel. Mega Steel.
In drum spre casa realizezi din nou ca viata e curva.
De ce ??! Pai te taie cacarea.
Si nu-i una oarecare.
E o Super cacare. High quality (oh yes)
Ce faci ?! Pai ii dai drumul, oricum te vei sinucide.
Desigur ca nu.
Vei alerga, ca/cand te taie nu te joci!
Ok, dar n-am viteza. Sunt un simplu om.
-Man, respect maximum. But you are a simple man.
-Yes, but i want to be a man !!
A SuperFasterMan !!
Mega man....!! Daca nu, imi bag ceva (PLM)...imi cer scuze, de obicei sunt mai..soft.
E de rau, dar tocmai am spus ca totul e la superlativ.
Deci daca nu ti-o bagi din cand in cand, nu se va intelege gravitatea problemei.

Cam la fel stau lucrurile si cu cei care gesticuleaza in exces.
Cu cat dau mai mult din vreascuri, cu atat mai important e ce au de spus.
Daca n-ai introdus si vreo doua virgule virtuale, in aer, cu primele doua degete de la ambele maini, e o discutie fada.
De unde a plecat toata treaba, habar nu am, dar un lucru e sigur. Chiar din primele momente ale vietii noastre, atunci cand ne-am dorit ceva, am strigat. Si cu cat am facut-o mai cu putere, cu atat mai repede au aparut si rezultate.
Deci, oarecum, suntem indreptatiti s-o facem.
Acum sa vin si cu ceva exemple de trairi exprimate excesiv.

(1)
Spuse el .."E cam rau aici.."(nu e bine)
Mult mai ok un "e naspa!"
E ca p__a ..trist, debusolant !

(2)
Ma simt obosit..(nu e bine)
Nu ! Sunt daramat, distrus, dezafectat..zici ca sunt viu, ma tarasc, cand ajung acasa rup patu' , as dormi si pe scari, pe calorifer (intins pe spate ), as dormi si la zero grade(in cucu gol, pe burta, invelit doar cu propriile buci) etc.

(3)
M-am speriat !
Nu!
M-am scapat pe mine, am facut stop cardiac. Imi scuip in san. Cu boltă.

(4)
Sunt fericit !
Nu! E prea soft. Mai bine spus...
Esti in extaz, zambesti pan' la cur. Iti flutura omusoru.
Joaca endordinele-n tine ca purecii pe caini. Jubilezi, plangi cu muci, te basesti Eau de toilette ..etc

Iubire, sunt excitat ! (Nuu)
Sunt terminat, am bataturi in palme(doar barbatii fac)
As (nu detaliez) si-o capra de lemne, un cur de arici, chiar si-un scafandru (si sirenele au fantezii )

(5)
Sunt cel mai bun !
Neah !
Esti un adevarat, un ciumeg, un temerar...esti a ma-sii, esti pe p__a ta, ai choaeee, rupi tot...
Inghiti lame si te caci pasta de ras. Esti un deschizator de drumuri ( plus capace de borcane si ceva conserve )
Ai vână, esti bazat...
Musti din parizer si urla vaca.
Plange uomu inainte sa dai.
Cand zici, nu spui.
Chuck Noris te saluta primu...etc

Ar mai fi, dar nu mai gasesc comparatii pentru lenea ce zace-n mine.
Sursa, masa si dansul, eu pe Netlog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adaugati un comment, doar unul. Atat cat sa creada lumea ca scriu frumos..